معرفی کتاب قانون پنج ثانیه

قانون پنج ثانیه اثر مل رابینز

مل رابینز ابزار مفیدی را در این کتاب پرفروش آمازون و نیویورک تایمز، (( قانون ۵ثانیه))، معرفی می­‌کند که در همه­زمینه­‌های زندگی کاربرد دارد.

قانون ۵ثانیه می‌­تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس موثر واقع شود. این قانون ممکن است در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره­‌وری و مقابله با تاخیر­کاری کمک کند. رابینز به شجاع شدن و بیرون رفتن از منطقه­راحتی کمک می­‌کند و از همه مهم­تر، او توضیح می­‌دهد که کنترل و تغییر ایجاد کردن آسان است!

یادگرفتن این قانون، آسان و اثر آن چشم‌گیر است. این قانون همان راز تغییر همه‌چیز است. همین که این قانون را یاد بگیرید، می‌توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. این قانون به شما کمک می‌کند هر روز با اعتمادبه‌نفس و شجاعت بیشتری زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و حرف بزنید. اگر یک بار از آن استفاده کنید، دیگر هر وقت که لازمش داشته باشید، کنارتان خواهد بود.

حرف و پیام اصلی کتاب : معرفی قانون ۵ثانیه و سپس اثبات آن برای رسیدن به موفقیت است! نحوه کار با این قانون به این شکل است که زمانی که قصد انجام کاری را دارید و حوصله‌اش را ندارید و یا برای انجام کاری اهمال‌کاری می‌کنید، کافی است از ۵تا ۱مشابه شمارش معکوس پرتاب موشک بشمارید.خود نویسنده نیز در بخش اول کتاب به این موضوع اشاره داد که شب در تلویزیون فیلمی از ناسا مشاهده کرده که در آن موشکی را به‌فضا پرتاب می‌کنند. شمارش معکوس دارد و بعد از یک .. پرتاب. این ایده شکل گیری این قانون در ذهن مِل رابینز است

برای دریافت کتاب روی عکس کلیک کنید