معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما  

نویسنده ی این کتاب اعتقاد دارد که ما انسان ها در ساعت پنج صبح از هوشیاری بالایی برخوردار هستیم و بدنمان نسبت به ساعات و روز های دیگر انرژی زیادی دارد.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها از رابین شارما است. در این کتاب با درس‌های مهمی پیرامون سحرخیزی روبرو می‌شویم. رابین شارما در این کتاب به ما آموزش می‌دهد که چگونه ساعت 5 صبح بیدار شویم و یک ساعت پس از بیدار شدن چه برنامه‌ای را دنبال کنیم که به سود ما تمام شود.
هدف کتاب آموزش آموزه هایی است که باید ساعت پنج صبح انجام دهید،که با انجام دادن آنها میزان دستیابی شما به آنچه که می خواهید سریع تر خواهد شد.اگر شما این عادت را در خود ایجاد کنید که صبح ها زودتر بیدار شوید این سحرخیزی باعث می شود که شما در کار ،زندگی شخصی و روابطتان موفق تر عمل کنید.و از این زمان به نحو احس بهره ببرید.این کتاب به گونه ای نوشته شده است که تمرینان آن ساده و آسان باشد،و هر فردی بتواند به آنها عمل کند.

در صورتی که بتوانیم برنامه شارما را پیاده‌سازی کنیم، هم جسم ما تحت تأثیر قرار می‌گیرد، هم احساساتمان متعادل می‌شود و هم روحیه‌ای سرشار از انرژی خواهیم داشت و می‌توانیم با تمام قوا در صحنه زندگی و کسب و کار نقش‌آفرینی کنیم. رابین شارما یک خصوصیت مهم دارد و همین خصوصیت او را به یکی از پرطرفدارترین نویسندگان تبدیل کرده است: «داستان سرایی یا همان استوری تلینگ!» به این معنا که مقصود و منظور خودش را در قالب داستان بیان می‌کند. او در این کتاب می‌نویسد:

از متن:
مغز شما در ساعت پنج صبح در یک وضعیت بسیار ایده‌آل قرار دارد و می‌توانید با بهره گرفتن از خلوت و آرامش این ساعت، همچون یک فرد نخبه و برجسته عمل کنید.

 

برای دریافت کتاب روی عکس کلیک کنید