معرفی كتاب 7 عادت مردمان

 کتاب هفت عادت مردمان موثر اثر استفان کاویتوسط زبانکده ملی ایران


هفت عادت مردمان موثر تا کنون به 38 زبان مختلف برگردانده شده و بیش از پانزده میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است.

کتاب هفت عادت مردمان موثر کتابی پیرامون موضوع توسعه فردی است و یکی از بهترین کتاب‌های دهه 1990میلادی در زمینه روان‌شناسی به حساب می‌آید. استفان کاوی در این کتاب بیان می‌کند که کارهایی که ما در زندگی خودمان انجام می‌دهیم ناشی از درکی است که از جهان پیرامون خودمان داریم. بنابراین وقتی بخواهیم جهان پیرامون خودمان را تغییر دهیم ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و خودمان را تغییر دهیم و متحول کنیم. همچنین در صورتی که بخواهیم خودمان را تغییر دهیم باید بتوانیم درک و فهم خودمان از این جهان را متحول کنیم.
کتاب هفت عادت مردمان موثر برای تمامی افرادی که تمایل دارند در زندگی خود به موفقیت برسند نوشته شده است. مقصود از موفقیت، یک مفهوم جامع و کلی است. به بیان دیگر قرار نیست که فقط در زمینه کسب و کار موفق شوید بلکه در حوزه زندگی شخصی، سلامت، ورزش و غیره نیز باید به موفقیت و پیروزی دست پیدا کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند عادت‌های مهمی را فرا بگیرید که باعث پیروزی شما می‌شود.

ازمتن کتاب:
" شما چندین سال از زندگی خود را صرف خواندن و نوشتن می‌کنید. سال‌ها تلاش می‌کنید صحبت کردن را یاد بگیرید ولی برای یادگیری شنیدن چه کاری انجام می‌دهید؟"

 


 

برای دانلود خلاصه کتاب روی عکس کلیک کنید