معرفی كتاب حکایت دولت و فرزانگی


حکایت دولت و فرزانگی- اثر مارک فیشر


اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال تغییر در نگرش و دستیابی به اهداف بزرگی مثل کسب ثروت در زندگی‌تان هستید؛ کتاب حکایت دولت و فرزانگییکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه موفقیت و روانشناسی ثروت است. کتاب در قالب
 داستان و با لحنی سرگرم کننده، راهکارها و اصول کاربردی موفقیت را در کسب ثروت به خوانندگان ارائه می‌دهد.
یکی از دلایلی که باعث برتری این کتاب نسبت به سایر آثار روانشناسی شده است روایت داستانی آن است که نکات مختلف را با زبانی ساده و تاثیر‌گذار به مخاطب بیان می‌کند. مطالعه‌ی حکایت دولت و فرزانگیانگیزه‌ی لازم برای تغییر در قسمت‌هایی از زندگی‌تان را به شما می‌دهد و متوجه‌تان می‌کند که چه زمانی و به چه دلیل از پیشرفتتان جلوگیری کرده‌اید.

 این کتاب در سایت آمازون امتیاز بالایی کسب کرده است. تا چندین سال در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا و دنیا قرار داشته است به طوری که تنها در ایالات متحده صد و پنجاه هزار نسخه از این کتاب به فروش رسیده است. همچنین این اثر به بیست و یک زبان مختلف ترجمه شده است. در کتاب، نویسنده به راهکار‌های ضروری مثل جسارت، تعیین دیدگاه و استفاده درست از قدرت بی‌حد و اندازه‌ی ذهن اشاره می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود موقع خواندن این کتاب آموزنده یک قلم و کاغذ کنارتان بگذارید تا از نکات و مطالب موثر آن یادداشت‌برداری کنید و در صورت لزوم آن‌ها را با خود مرور کنید. حتی خواندن دوباره و چندباره این کتاب هم ارزشمند است و برایتان لذت‌بخش خواهد بود. در این کتاب مفاهیم مهم و کاربردی وجود دارد که شما را به ثروت واقعی نزدیک می‌کند.

 

 

برای دریافت کتاب روی عکس کلیک کنید