معرفي كتاب اثر مرکب

معرفي كتاب اثر مرکب توسط زبانکده ملی ایران

(The Compound Effect) اثر مرکب
در کتابخانه مدیران موفق جهان کتاب های مشترک زیادی را می توان یافت و کتاب اثر مرکب یکی از همین کتاب ها است .
کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی است. مطالعه این کتاب توسط اساتید بزرگی مانند آنتونی رابینز و برایان ترایسی نیز توصیه شده است و همین امر نشان دهنده اهمیت مطالب کتاب برای دستیابی به موفقیت است.
با مطالعه این کتاب متوجه می شوید که چگونه با اجرای عادت های خوب در طول زمان، هر فردی میتواند به اهداف خود برسد و برنده بازی با خود شود. به طور خلاصه، نتیجه حفظ عادات خوب داشتن تمرکز، انرژی و شادی است. این اثر با آن که در مورد موضوعی ساده حرف می زند اما باز هم به صورت اعجاب آوری تاثیرگذار و ارزشمند است. در این کتاب راجع به یک موضوع بسیار ساده صحبت می شود و آن موضوع، کمک گرفتن از اثر مرکب در زندگی است

خلاصه ای از کتاب :
در این کتاب اثرات فوق العاده ای که عادت های کوچک بر روی زندگی شما می گذارند، به خوبی نشان داده شده است. دارن هاردی در این کتاب به شما می گوید که رفتارهای معمولی که هر روز ممکن است چند دقیقه از وقتتان را بگیرد، به مرور اثر مرکبی بر جای خواهد گذاشت که باعث می شود بتوانید سریع تر رشد کنید. انرژی چندانی ممکن است برای این کار صرف نکنید؛ ولی قطعاً نتیجه آن می تواند تأثیرات شگرفی بر زندگی شما داشته باشد.
افراد با خواندن این کتاب می توانند درک کنند که تغییرات جزئی در سبک زندگی نیز می تواند به مرور زمان پیشرفت های زیادی را در زندگی شان به وجود آورد.

 

 

برای دریافت کتاب روی عکس کلیک کنید