اعطای نمایندگی با شرایط ویژه عید فطر

اعطای نمایندگی با شرایط ویژه عید فطر

سلام

در عرصه ی کسب و کار و تجارت امروز، بسیاری از برندهای پیر و جوان برای حفظ و زیاد کردن مشتریان خود فعالیت می کنند. واحدهای بازاریابی، همه ساله میلیاردها دلار هزینه می کنند تا تنها دریچه ای به زندگی مردم گشوده و تاثیری ماندگار بر ذهن و سبد خرید آن ها بر جای بگذارند. مطالعات و تحقیقات پی در پی در طول 20 سال گذشته ثابت کرده که نقش برندها در ارزش آفرینی، کاهش ریسک و افزایش عمر کسب و کار، غیرقابل انکار است. که در دنیای پیچیده و پرچالش امروزی، همه ی ما چه به طور فردی و یا به عنوان مدیران کسب و کار با کاهش زمان برای تصمیم گیری مواجه هستیم. بر این اساس برندها در ساده سازی تصمیم گیری مشتری ها و تعریف انتظارات آن ها بسیار ارزشمند هستند.

 

 زبانکده ملی ایران
 طرح فراگیر اعطای نمایندگی
به مناسبت عید فطر
" با شرایط ویژه "